Wednesday 30 November 2011

Luahan Geram di Laman Muka Buku

what goes around comes around...


aku sure sangat2 la yg semua orang familiar ngan ayat ni...


apa yg kita buat, kadang2 akan dapat balasan.
.
saja nak sebut ayat ni.."janganla aibkan orang!"


mungkin ada yang familiar dgan quote ni yg pernah orang post kat certain group macam group batch aku n my skul dalam fb..yang aku sendiri pun xnampak, since dah diblock kan...

".ang tunggu la wey.satu masa ang jatuh.time tu xdk spa nk
 tolong ang sbb smua mluat dgn mulut pukimak ang tu.ang jangan bajet KL sangat wey.ang baru 3bulan wey.3bulan.."



"..memang aku xpnah beradab dg hg pon..sbb ang kan lawyer to be...aku ni sapa nk ckp dgn org yg pnah p parlimen..kn?untung la jadi ponda..eh silap..untung la jadi azlan..sekian trima kasih..sory if trasa.ang x perfect pun.assalamualaikum."



so,
AKU BUKAN NAK MEMBEBEL KE APA..KALAU X SUKA JANGAN BACA LA KAN..


 kita cakap kena la adab sikit..bila kna macam sekarang ni..kau telanla balik ludah n all those words balik...
cakap jangan ikut sedap mulut ja...


 ayat klise, "hidup bagai roda, kejap atas, kejap bawah"...


so, sekarang, kau rasakan la pulak...ampa mesti cakap aku jahat..memang! sebab receptor kesian dah memang xdak dalam diri aku untuk dia...hmmm..tgok sapa yg jatuh sekarang?????


 it is you la bro...






sekian bebelan khas dari laman MUKA BUKU untuk hari ini..

No comments:

Post a Comment