Sunday 11 November 2012

CuTi TanPA cUti :)

SeLAMAt beRcuti kepada siapa yang tengah bercuti :) dan selamat memulakan kelas buat sesiapa yang baru habis bercuti..

Kat UKM sekarang tengah cuti mid-sem , jadi UKM dah jadi semakin sunyi laa...apatah lagi Kolej Pendeta Za'ba yang dah jadi macam rumah hantu tu..seram aku nak duduk situ masa cuti macam ni.. So, menumpanglah aku kat kolej2 lain yang masih hidup dan penuh dengan hidupan macam KKM dan KTHO...

Sebenarnya, sepanjang cuti ni mid-sem ni aku x balik kedah pun :'(  hahahaha...ada 2 perincian kenapa dan mengapa aku x balik time cuti kali ni..

1. Perkampungan Debat UKM
hmmmm..perkampungan debat ni adalah program bawah Urussetia Pengucapan Umum (UPU)  untuk para pendebat UKM berkampung n training debat..3 hari je dari ahad sampai selasa..nanti aku buat entry khas fasal program ni. hehehe

2. Assignment yang menimbun dan bertambun

this time, i admit that it is my bad..hahaha..assignment tu dah dapat masa first week of class lagi -.- aku je yang buat2 tak tahu..hahahaha...hmmm, tibaaa jaaa subjek lain pun bagi assignmnet..makanya, cuti hari rabu, khamis, jumaat n sabtu ni aku kena selesaikan laa assignment2 ni..haishhhhhh

ThATS it From me..bubye uolllsssss..hahahaha

No comments:

Post a Comment