Wednesday 17 October 2012

PoNteNG la KEkdahnya..

I dont know to start this..as "Hai Uollss" already become too mainstream nowadays..hahaha..
SO, lets make it simple..HAI SEMUANYA!!
 hmm, sebenarnya malam ni aku ada latihan debat bm.
.tapi rasanya, bakal diponteng kot..

ALASAN???

1.Ada test contract this Friday which carries 20% of my marks for that course..

2. belum siapkan lagi tutorial kontrak untuk kelas esok.

3.aku x study lagi untuk lecture kontrak esok..

SO, do you guys aware what is the thing that i'm trying to point it up right now?? hehehe.. yup..

KONTRAK!!!!!
  
Kursus yang penuh dengan seksyen sana seksyen sini..kes berterabur merata tempat..nama kes yang pelik2 tak termasuk term latin lagi..goshhh.. plus,  aku pun dah ting tong nak translate term from bm to bi or bi to bm..maklumlah, lecture in bahasa tapi tutorial in english..memang semak la otak aku kan..hhahaa..tapiii kan, aku tak tahu kenapa, dari zaman asasi dulu, aku lagi suka kontrak dari MLS, Consti, Intro to Law semua tu..hmmm..memang aku tak tahu kenapa..tapi, tu dulu laaa...sekarang ni..goshhhhh..susahhh gila..tapi faham la compared to MLS and Consti yang aku pun tak tahu aku belajar apa..hahahah..sampai macam tu jadinya..mampu?? Tapi, aku still suka la kontrak ni..and lecturer dia pun best..hahahaha..cool je..hmmm, k laa..tu jaa hari ni..bubye uollssss..

KONKLUSI: aku suka kontrak dan aku tak pergi ladihan debat UPU malam ni :) heeeeeee




No comments:

Post a Comment