Thursday 18 October 2012

ItS a GooD nEws!!!

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang.

Alhamdullillah..

I received a good news this evening on my JPA application..
mula2 nervous jugak nak cek dapat ke tak..baru ja excited nak cek, baru aku sedar lupa password..maka, gigih la aku menunggu email dari JPA untuk dapatkan aku punya password,..disebabkan x larat nak menunngu, aku pun trial-and-error la..segala nama and number yang aku rasa macam aku pernah guna as password.. -.- memang aku menyumpah diri senditi la masa tu..

dan akhirnya..lepas gigih mencuba, baru la boleh log in web JPA tu..
Alhamdulillah, permohonan aku berjaya :) Cuak jugak, sebab roommate aku cakap banyak je yang pointer tinggi tapi xdapat JPA..tapi, mungkin rezeki aku kot kali ni..bersyukur gila ok..
Hmmm..so, thats it..aku nak p sambung study contract pulak..hehehhe..bubye uoollllssss

Assalamualaikummm :)

No comments:

Post a Comment